خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

بازار بزرگ قزوین سنگفرش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۸۳۷

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین از ابتدای بازار بزرگ آغاز و تا بازار سعادت با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین، اصغر بهنام‌زاده اظهار کرد: پیرو بازدید شهردار قزوین از بازار بزرگ قزوین و درخواست شهروندان از شهردار، پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین از آذرماه سال جاری در دستور کار معاونت عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین قرار گرفت و از دهم آذرماه عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ادامه داد: پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین به طول 550 متر مربع از ابتدای بازار بزرگ قزوین شروع و تا بازار سعادت با اعتبار 4میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا خواهد شد.

بهنام زاده هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در عبور و مرور شهروندان، ارتقا بهداشت عمومی، دفع و هدایت آب‌های سطحی و فصلی و زیباسازی بازار بزرگ قزوین عنوان کرد.

بهنام زاده مدت اجرای این پروژه را سه ماه اعلام کرد و از شهروندان و کسبه بازار درخواست کرد با پیمانکاران و ناظرین مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم در موعد مقرر پروژه سنگفرش بازار بزرگ قزوین را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز