خبرگزاری کار ایران

شهردار زرقان در گفت و گو با ایلنا خبر داد ؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳ سالن سینما در زرقان فارس / بهره‌برداری از پارک فرهنگ و هنر تا بهار ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۶۲

شهردار زرقان گفت: از آنجا که شهرستان زرقان فاقد سالن سینما است شهرداری زرقان تصمیم به احداث یک مجموعه پردیس سینمایی با ظرفیت ۳ سالن نمایش در این شهر کرده است که این مجموعه در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زرقان غلامحسین فروزان در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه شهرداری ها باید به سمت توسعه فضاهای اجتماعی و گردشگری حرکت کنند گفت: امروزه توقع مردم از مدیرت شهری فراتر از گذشته است و شاید جمع آوری زباله، حفظ و نگهداری فضای سبز و یا آسفالت معابر دیگر پاسخگوی نیاز های شهروندان از سوی شهردای ها نباشد.

او ادامه داد: اکنون شهروندان به دنبال فضاهای شهری امن، پویا و متنوع جهت سپری نمودن بخشی از زندگی روزمره خود با خانواده و دوستان هستند که اکنون فراهم نمودن چنین بستر و فضاهایی به یک اولویت مهم برای شهرداری ها تبدیل شده است.

فروزان ضمن اشاره به ضرورت ایجاد فضاهایی مانند سینما جهت تامین نیاز های شهروندان گفت: با تامین اعتبار صورت گرفته از سوی شورای محترم شهر زرقان، عملیات طراحی ساخت پردیس سینمایی شهرداری زرقان  با ظرفیت ۳ سالن و ۳۰۰ صندلی به اتمام رسیده و هفته آینده وارد فاز اجرایی آن خواهیم شد.

شهردار زرقان خاطر نشان کرد: طی برنامه زمان بندی صورت گرفته امیدواریم در بهار ۱۴۰۰ این پروژه به بهره برداری برسد و شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

او از حضور شرکت های معتبر در حوزه های ساخت سینما نیز در این پروژه خبر داد و تاکید کرد: این مجموعه با بهترین و مجهز ترین امکانات سینمایی روز دنیا ساخته خواهد شد و براحتی با سینما های مطرح ایران مانند سینما های خوب شیراز و تهران قابل مقایسه خواهد بود.

فروزان خاطر نشان کرد: علاوه بر این پروژه، ساخت سونا و جکوزی، زورخانه باستانی و پارک فرهنگ و هنر نیز بعنوان طرح های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری زرقان در بهار ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز