خبرگزاری کار ایران

وقوع تندباد با سرعت ۶۵ کیلومتردر شهرستان قصرشیرین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۵۱

رییس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: تندباد با سرعت ۱۷ کیلومتر در ثانیه معادل ۶۷ کیلومتر درساعت شهرستان مرزی قصر شیرین را در نوردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازکرمانشاه ،امیرپرویز نجفی رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین افزود: دمای امروز - پنجشنبه ۶ آذرماه -  قصرشیرین ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت هوا ۱۷ درصد است و طبق پیش بینی های هواشناسی سامانه ناپایدار تا روز دوشنبه هفته آینده در جو منطقه حاکم است.

نجفی اضافه کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون در قصرشیرین ۶۷ میلی متر باران باریده و میزان بارندگی ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۷۳ و چهار دهم میلی متر به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس اداره هواشناسی قصرشیرین تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان مرزی ۱۷ روز درگیر گرد و خاک بود که روزهای غبارآلود در فروردین یک روز، اردیبهشت هفت روز، خرداد ۶ روز، تیر یک روز، شهریور یک روز و آبان ماه نیز یک روز بوده است.

گرد و غبار موجود در هوای منطقه به ویژه نواحی مرزی کشور نتیجه وزش باد شدید در بیابان های عراق است که پس از مدتی وارد آسمان شهرهای مرزی و موجب آلودگی هوای این مناطق و دیگر شهرهای کشور شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز