خبرگزاری کار ایران

تذکر عضو شورا به شهرداری درباره گود کنار برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۶۷۷

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به وضعیت گود کنار برج میلاد و لزوم توجه به پایدار کردن آن به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جریان صد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران درباره وضعیت گود برج میلاد تذکر داد.

فراهانی در این تذکر به شهرداری تهران گفت: گود کنار مرکز همایش‌های برج میلاد ضایعه ای است که از پنج سال گذشته شهر را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه عدم تعیین تکلیف این گود فضای شهرو تاب آوری را دچار چالش کرده، گفت: این عدم تعیین تکلیف خطرهای بالقوه‌ای را برای برج ایجاد کرده است.

فراهانی در ادامه افزود: از آغاز فعالیت شورای پنجم پیگیری وضعیت گود رها شده در دستور کار قرار داشته است و تاکنون در خصوص تعیین تکلیف این گود در صحن شورا از سوی اعضاء محترم شورا تذکرات متعددی داده شده، نشست‌ها و بازدیدهای زیادی انجام شد.

وی با بیان اینکه پیگیری های اعضای محترم  کمیسیونهای معماری و شهرسازی؛ عمران و حمل و نقل هنوز به نتیجه نرسیده است تصریح کرد: با گذشت ماه ها از این پیگیری ها  هنوز نه طرح جامع مربوط به اراضی برج میلاد تهیه شده و نه در خصوص گودبرداری مجاور این برج تعیین تکلیف شده است.

عضوشورای شهر با بیان اینکه متاسفانه تاکنون شهرداری تهران در پاسخ مکاتبات و پیگیری های سازمان بازرسی کل کشور در سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ در خصوص«پایدار کردن گودال جنب برج میلاد تهران و خطر کج شدن آن برج» اقدام جدی انجام نداده است اظهار داشت: این امر منجر به پیگیری موضوع از سوی معاون محترم عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در تاریخ ۰۷/۰۳/۱۳۹۸ از شهردار محترم تهران شده است.    

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی گفت: اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به پایدار کردن گودال جنب برج میلاد تهران » به شهرداری تهران تذکر می دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله گودال برج میلاد تهران توجه کند و این تهدید را با تحرک بخشیدن به سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی بدل به فرصتی برای رشد و توسعه اقتصاد و سرمایه گذاری شهر کند.

فراهانی در پایان افزود: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای دکتر حناچی ،شهردار محترم تهران شاهد توجه بیش از پیش به سرمایه گذاری در شهر تهران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز