خبرگزاری کار ایران

«پژو ۲۰۶» دارای بیشترین تخلف سرعت در بین خودروها در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۳۷

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیشترین تخلفات سرعت در پایتخت را مربوط به خودروی پژو ۲۰۶ دانست و درباره علت آن گفت: این خودرو در بین جوانان خیلی خواهان دارد و رانندگان اغلب هزینه‌های زیادی روی این خودرو انجام می‌دهند و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: در برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در سه ماهه اخیر بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین‌ها ثبت شده و پلیس در گشت‌های محسوس و نامحسوس با آن برخورد داشته‌اند، خودرویی بود که با بیش از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت در حال تردد بود که این خودرو متوقف و اعمال قانون شد.

وی افزود: بیشترین ارتکاب تخلف نیز بین ساعت‌های ۱ تا ۲ بامداد بوده که بزرگراه‌های شهر تهران خلوت است و این جسارت برای رانندگان پیش می‌آید تا با سرعت بیشتری رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مواردی که تخلف یک وسیله نقلیه بیش از ۵۰ کیلومتر بیشتر از سرعت مجاز باشد، رانندگان و مالکان وسیله نقلیه به کلاس آموزشی دعوت می‌شوند.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: طی سه ماهه اخیر یک هزار و ۱۳۷ نفر از رانندگان حادثه‌ساز به کلاس‌های آموزشی فراخوانده شده‌اند و مجددا مورد بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی قرار گرفته‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز