خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز انجام شد؛

دیدار مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان از ایلنای کرمانشاه/ فاضلی : رسانه های استان کرمانشاه شناسنامه دار می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۳۲۵

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه به همراه چند نفر از کارشناسان این اداره و مسئول حراست این نهاد فرهنگی از خبرگزاری ایلنا در استان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،در این دیدار که صبح امروز- پنجشنبه اول آبان ماه- انجام شد، بهرام فاضلی مدیرکل اداره ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور، رسانه‌های استان خصوصا خبرگزاری‌ها، سنگر فرهنگ و اطلاع رسانی را حفظ کرده و برای توسعه و اعتلای استان کرمانشاه رسالت خطیر خود را بعمل آورده اند.

او  در بخشی از سخنانش گفت: دیدارهای دوره ای خود را از رسانه ها به عمل آورده ایم و با توجه به تاثیر گذاری خبرگزاری ها در جهت اطلاع رسانی به موقع، اولویت این دیدار را به دفاتر خبرگزاری‌های فعال کشور در استان کرمانشاه از جمله ایلنا داده ایم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در ادامه به شناسنامه دار کردن رسانه ها اشاره کرد و گفت:  یکی از مشکلات حوزه رسانه عدم شناسایی اهالی رسانه بوده که  در صددیم بزودی  رسانه های استان کرمانشاه و پرسنل فعال در حوزه رسانه را شناسایی و شناسنامه دار  کنیم.

او  ضمن تجلیل از سرپرست و کارکنان خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه و اهدای لوح تقدیر به این خبرگزاری افزود: در حال حاضر 8 خبرگزاری،66 پایگاه خبری،92 نشریه محلی و 104 نمایندگی نشریات سراسری در استان کرمانشاه فعالیت دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز