خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان اردبیل خبر داد:

۲۱۸ روستا راه ارتباطی شان مسدود است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۸۶

مدیر کل راهداری استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۲۱۸ روستای این استان همچنان مسدود است.

به گزارش ایلنا، علی رحمتی در این باره گفت: با تلاش جهادی راهداران تمامی محور‌های استان اردبیل به جز محور خلخال-اسالم باز است، اما به دلیل تداوم بارش برف و کولاک مقطعی شدید در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها، تردد در آن‌ها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
 
وی با اشاره به اینکه راه ۲۱۸ روستا بخاطر کولاک شدید مسدود است و عملیات بازگشایی آن‌ها باقوت انجام خواهد شد افزود: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها انجام شده و رانندگان باید با توجه به شرایط جوی استان به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
 
دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به امدادرسانی راهداران به خودرو‌های گرفتار شده در برف تصریح کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.
 
رحمتی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ هزار کیلومترباند برف روبی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل انجام شده است.
 
وی با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده، از سفر‌های غیرضروری خودداری نموده و قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز