خبرگزاری کار ایران

تمرین آزاده کمپانی تئاتر گاراژ در پردیس تئاتر سپند

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۹۱۴

کمپانی تئاتر گاراژ تمرین آزاده را تماشاخانه سپند برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، کمپانی گاراژ تئاتر که تجربه‌های پژوهشی و اجرایی متنوع داخلی و بین‌المللی دارد قصد دارد تمرین آزاده را در این تماشاخانه برگزار کند.

در این برنامه مخاطبان می‌توانند با ثبت نام و رزرو به عنوان تماشاچی و یایکی از اعضای تمرین حضور داشته باشند.

این تمرین با هدایت علی مسعودی کارگردان کمپانی تئاتر گاراژ برگزار خواهد شد و دیگر اعضا او را در این تمرین همراهی می‌کنند.

این رویداد شنبه پنجم بهمن از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن شماره یک پردیس تئاتر سپند آغاز خواهد شد و تا بی‌نهایت: ادامه خواهد داشت.

گاراژ یک کمپانی تیاتر در قم/ایران است که از سال ۱۳۸۵ در حوزه مطالعات انسان‌شناسی فرهنگ، بررسی رفتار و توسعه توانایی بدن و بیان بازیگر به تحقیق و پژوهش مشغول است.

این کمپانی در سال ۱۳۹۵ از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تاتر به عنوان برترین گروه تئاتری ایران شناخته‌ شد. همچنین در سال ۲۰۱۸ نامزد دریافت جایزه الن استوارت شد.

علاقه‌مندان شرکت در این برنامه برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات فعالیت تماشاخانه (ساعت ۱۶ الی ۲۳) با شماره ۸۶۰۳۵۰۷-۰۲۱ داخلی شماره ۲ در تماس باشند.

ثبت نام این رویداد از طریق سایت تیوال صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز