خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تقویت وحدت و انسجام ملی یک رسالت همگانی است

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۸۷

استاندار قزوین گفت: یکی از رسالت های مهم در جامعه امروز کشور، تقویت وحدت و انسجام ملی است که همه باید در این حوزه تلاش کنیم.

به گزار ش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: موضوع امنیت عمومی جامعه و مسایلی که می‌تواند جامعه را تحت تاثیر قرار داده و آسیب وارد کند باید مورد توجه مسئولان باشد.

استاندار قزوین افزود: پرداختن به اختلافات درونی و مباحثی که فاصله میان دولت و ملت و مردم و نظام را می‌تواند افزایش دهد و فرصت را برای فعالیت رقبا و دشمنان فراهم کند باید مورد توجه قرار گیرد.

جمالی پوراضافه کرد:همه در این روزها وظیفه داریم در مسیری قدم برداریم که باعث انسجام ملی، تقویت وحدت کشور و به نوعی افزایش تعاملات گسترده ملی شود.

وی ادامه داد: اگر مدیران در این شرایط، حرف‌هایی بزنند که موجب انشقاق و اختلاف در جامعه شود عملا بر ضد امنیت ملی رفتار کرده اند و فرصتی را پدید آورده اند که مردم از نظام فاصله بگیرند و فرصت برای فعالیت دشمنان فراهم شود.

مقام عالی دولت در استان بیان کرد: امروزه دشمنان به اختلافات داخلی دل بسته اند تا فاصله ایجاد شده را به شورش اجتماعی تبدیل کرده و جمهوری اسلامی را در آغاز دهه پنجم عمر با برکت خود با مشکل مواجه کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، همه وظیفه داریم با هم یک صدا در مسیر انقلاب حرکت کنیم و البته یکصدایی به معنای نشنیدن صداهای مخالف نیست.

جمالی پور تصریح کرد: اختلافات اندیشه در جامعه تا زمانی ارزش دارد که منافع عمومی جامعه به خطر نیفتد و اگر اختلاف به دامان جامعه کشیده شود به عناد تبدیل شده و به امنیت ملی آسیب می‌تواند بزند.

مقام عالی دولت در استان ابراز کرد: ما به عنوان سربازان ملت وظیفه داریم که رفتاری داشته باشیم که دامنه نفوذ دشمن را بیشتر نکند.

استاندار قزوین با بیان اینکه وحدت و انسجام خوبی بین مسئولان ارشد و ائمه جمعه وجود دارد و شورای تامین قزوین همدل و همراه هستند، افزود: دغدغه ائمه جمعه استان، خدمت به مردم و تقویت همبستگی درونی سطح استان است که فرصت بزرگی برای ارتقای استان خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز