خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

روابط عمومی حلقه اتصال دولت و ملت است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۰۸

استاندار گیلان با تقدیر از عملکرد حوزه روابط عمومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی حلقه اتصال دولت و ملت است.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در دیدار با کارکنان حوزه روابط‌عمومی استانداری گیلان با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: اقدامات این حوزه تلاشی هنرمندانه برای انعکاس فعالیت های بخش های یک نهاد است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق و به موقع علاوه بر آگاهی‌بخشی در جامعه موجب اطمینان افزایی عمومی می‌شود، عنوان داشت: این نوع از اطلاع رسانی امیدآفرینی و اعتماد بیشتر عموم شهروندان نسبت به فعالان بخش دولتی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در اطلاع‌رسانی عمومی نیز افزود: باید با شناختی دقیق اثربخشی شبکه‌های اجتماعی را ارزیابی و فعالیتی مطلوب متناسب با نیاز جامعه عرضه کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تقدیر از عملکرد حوزه روابط عمومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: حوزه روابط عمومی حلقه اتصال دولت و ملت است.

سالاری در پایان با بیان این‌ که روابط عمومی‌ها دیدبان صادق جامعه قلمداد می‌شوند و نباید فقط به بازگویی حرف‌های مسئولان اکتفا کنند و در مقابل باید صدای مردم را هم به گوش مسئولان برسانند، خاطر نشان کرد: روابط عمومی استانداری گیلان در سال پیش رو باید بیش از پیش نسبت به دریافت و انتقال پیام‌ها و دیدگاه‌های مردم خطاب به مدیریت استان اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز