خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اعتماد مردم حتی نسبت به افراد سالم هم از بین رفته است

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۶۲

استاندار قزوین گفت: ما اعضای دولت همه باهم یکی هستیم. باید این همبستگی در کل کشور و استان ها جاری و ساری شود و اختلافات را با بزرگ‌نمایی در جامعه تزریق نکنیم. اعتماد مردم امروز حتی نسبت به افراد سالم نیز از بین رفته و این نتیجه توطئه دشمن در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا هدایت الله جمالی پور در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت بررسی چالش ها، فرصت ها و الویت های توسعه شهرستان آوج در سالن جلسات فرمانداری آوج برگزار شد بیان کرد: همه کشورها امروز به دنبال تحریم کشور ما هستند و همه نیروهای خود را بسیج کرده اند که برای تحریم اقتصادی ایران جدی و هم جانبه وارد میدان شوند و باید همدلی و اتحاد در کشور بین مردم و مسئولان مستحکم تر شود.

جمالی پور تصریح کرد: اگر رقابت ما برای توسعه باشد خوب است اما اگر در جهت تخریب یکدیگر باشد نامشروع است. مسئولان نباید تریبون گرفته و به یکدیگر ناسزا گفته و آبروی یکدیگر را ببرید .

جمالی پور با اشاره به توسعه شهرستان آوج گفت: شهرستان آوج در حوزه گردشگری، معدن، صنایع تبدیلی،کشاورزی دارای ظرفیت های بالایی است و در حوزه دامی به ویژه در بحث صدور پروانه باید پیگیری جدی وجود داشته باشد.

وی افزود: مصوبات جلسات باید در کمتر از بیست روز اجرایی شود در غیر این صورت دلایل مخالفت باید روشن و  واضح بیان شده و برای بنده باید این مخالفت اثبات شود.

استاندار قزوین بیان کرد: پنجره واحد برای رسیدگی به مشکلات واحدها ایجاد و گزارش فعالیت های معدنی باید بررسی شود. همچنین نوع برداشت ما از معادن فاجعه است وباید کمک کنیم تا برداشت از معادن براساس تکنولوژی روز باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز