خبرگزاری کار ایران

بسته ‌خبری امروز سرویس اجتماعی؛

آمریکا همواره مشغول تحریم علمی و اقتصادی ملت‌هاست/ احکام لایحه امنیت زنان در برابر خشونت به موازات اقدامات حفاظتی و نظارتی بازدارنده است/ استان‌های محروم «مدال‌آور المپیادی» ندارند/ اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای منتهی به عراق

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۶۱

آمریکا همواره مشغول تحریم علمی و اقتصادی ملت‌هاست، احکام لایحه امنیت زنان در برابر خشونت به موازات اقدامات حفاظتی و نظارتی بازدارنده است، استان‌های محروم «مدال‌آور المپیادی» ندارند، اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای منتهی به عراق، اعلام آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح، تقاضای شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پرواز‌های عراق، توضیحات شهرداری درباره حواشی حضور همسر ظریف در بوستان بهشت مادران، از جمله عناوین اخبار مهم امروز سرویس اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ به شرح ذیل است:

آمریکا همواره مشغول تحریم علمی و اقتصادی ملت‌هاست/ می‌خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند/ آمریکا، حقیقت اسلام را می‌دانست؛ خود را به زحمت نمی‌انداخت/ باید مراقب اشاعه خرافات در فضای مجازی بود

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خصوص تحریم‎های علمی آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا نیروهای علمی ایران را در کنار اقتصاد و دیگر نیروهای این کشور تحریم کرد تا ایران را تحت فشار قرار دهد و آن را از دور خارج کند و به همین دلیل است که از زمان انقلاب امام خمینی (ره) همواره ایران را تحریم کرده است.

احکام لایحه امنیت زنان در برابر خشونت به موازات اقدامات حفاظتی و نظارتی بازدارنده است

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق زنان درباره بازدارندگی احکام موجود در لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت گفت: اگر این احکام به موازات هم و در کنار دیگر تدابیر حفاظتی و نظارتی که در لایحه آمده است، مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند بازدارنده باشد.

استان‌های محروم «مدال‌آور المپیادی» ندارند

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: آن چیزی که باعث می‌شود، مدال‌آور تربیت نشود و به نوعی نبود مدال‌آور دائما بازتولید شود، شاید نبود خودِ مدال‌آوران است.

اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای منتهی به عراق

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی در مرزهای منتهی به عراق را تشریح کرد.

اعلام آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح

کمیته اطلاع رسانی ستاد مرکزی اربعین از ثبت نام ۲,۷۲۹,۳۰۷ نفر در سامانه سماح ۱۳۹۸ خبر داد.

تقاضای شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پرواز‌های عراق

رییس پلیس فرودگاه‌های کشور از تقاضای شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش پرواز‌های عراق خبر داد.

گزارش سیلاب‌ها به زودی به رییس‌جمهور ابلاغ می‌شود

رییس دانشگاه تهران درباره گزارشی که درباره سیلاب‌ها در حال نگارش است، گفت: اکنون این گزارش در حال تهیه است و نتایج آن پس از انتشار اعلام می‌شود. در این رخداد یک عامل وجود نداشته بلکه عوامل متعددی بوده که باید وزن هر عامل را مشخص کنیم.

زائران می‌توانند به همه شهرهای زیارتی در عراق سفر کنند

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از تکذیب خبر منع سفر زائران به شهرهای زیارتی نجف و کاظمین خبر داد و گفت: زائران می‌توانند به همه شهرهای زیارتی در عراق سفر کنند.

توضیحات شهرداری درباره حواشی حضور همسر ظریف در بوستان بهشت مادران

رئیس اداره بوستان‌ها و فضای سبز منطقه ۳ شهرداری درباره حواشی حضور همسر ظریف در بوستان بهشت مادران توضیحاتی ارائه کرد.

تبادل تجارب کشورهای منطقه برای ارتقای تاب‌آوری

نشست همکاری های منطقه‌ای و جنوب -جنوب در زمینه مدیریت ریسک سیل در جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) در تالار محمود روح‌الامینی باغ موزه نگارستان تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز