خبرگزاری کار ایران

بسته ‌خبری امروز سرویس اجتماعی؛

اگر اساتید راهنما نقش خود را خوب ایفا کنند/ تقلب علمی کاهش پیدا می‌کند/ سازمان راهداری بر نحوه نرخ‌گذاری در پایانه‌های مرزی نظارت کامل داشته باشد/«بیکاری در بین سالمندان» کمتر از جوانان است/ آمار دقیقی از سالمندآزاری وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۸۷۴

اگر اساتید راهنما نقش خود را خوب ایفا کنند، تقلب علمی کاهش پیدا می‌کند، سازمان راهداری بر نحوه نرخ‌گذاری در پایانه‌های مرزی نظارت کامل داشته باشد، «بیکاری در بین سالمندان» کمتر از جوانان است، آمار دقیقی از سالمندآزاری وجود ندارد، مرز خسروی از ساعت ۷ تا ۱۶ ‌امروز برای تردد زائران باز است، اقدامات جزیره‌ای کارایی خود را از دست داده است، از جمله عناوین اخبار مهم امروز سرویس اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، اهم اخبار اجتماعی امروز، دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ به شرح ذیل است:

اگر اساتید راهنما نقش خود را خوب ایفا کنند، تقلب علمی کاهش پیدا می‌کند

رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره نقش اساتید راهنما در تقلب‌های علمی گفت: اگر استاد راهنما بتواند نقش استاد راهنمایی خود را به خوبی ایفا کند امکان استفاده از پایان‌نامه‌های تقلبی و به طور کل تقلب علمی خیلی کاهش پیدا می‌کند.

سازمان راهداری بر نحوه نرخ‌گذاری در پایانه‌های مرزی نظارت کامل داشته باشد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه مسئولیت پایانه‌های مسافربری در مرزهای منتهی به عراق برعهده سازمان راهداری است، گفت: امیدواریم نظارت کاملی بر نحوه نرخ‌گذاری و تخصیص مسافر وجود داشته باشد، چراکه سال گذشته اخبار خوبی در این زمینه به ما نرسیده و مردم شکایت داشتند.

«بیکاری در بین سالمندان» کمتر از جوانان است/ آمار دقیقی از سالمندآزاری وجود ندارد

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: تامین ملزومات خدمات‌ اجتماعی و درمانی برای جمعیت سالمندان آینده، ما را نگران می‌‌کند.

مرز خسروی از ساعت ۷ تا ۱۶ ‌امروز برای تردد زائران باز است/ فعالیت موکب‌های ایرانی در عراق از امروز/ خروج روزانه ۶۰ هزار زائر از مرزهای کشور

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اعلام آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه سماح از فعالیت موکب‌های ایرانی در عراق از امروز خبر داد.

اقدامات جزیره‌ای کارایی خود را از دست داده است

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: امروز پیشگیری اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و استفاده از روشهای ایجابی و اقناعی یکی از مترقی ترین روش‌های پیشگیری در جامعه است.

آمادگی تردد روزانه ۱۵۰ هزار نفر از مرز مهران را داریم

فرمانده قرارگاه اربعین حسینی ناجا گفت: مشکل عبور و مرور در مرز مهران نداریم و اگر بیشتر شود هم می توانیم مدیریت کنیم.

عبور ۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران تا ۱۲ امشب

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا پایان امشب ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران عبور خواهند کرد.

ورود ۴۷۹ هزار زائر به خاک عراق از ابتدای ماه صفر/ افزایش ۳۲ درصدی زائران نسبت به سال گذشته

رییس ستاد اربعین گفت: تا این لحظه از سوی افراد تروریست یا افراد معترض به طور مستقیم برای زائران ما مشکل خاصی به وجود نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز