خبرگزاری کار ایران

در بازدید از مترو مطرح شد؛

رسولی: مشکلی در تزریق منابع مالی به پروژه قطار شهری نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۳۰

عضو ناظر شورای شهر کرج با اشاره به پروژه قطار شهری گفت: وزارت کشور با انتشار ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تزریق به پروژه قطار شهری کرج موافقت کرده است.

به گزارش ایلنا،  احد رسولی در حاشیه بازدید از  پروژه خط دو قطار شهری کرج با اشاره به اینکه در دوره پنجم شورای شهر احداث یک مجتمع ایستگاهی در ایستگاه جهانشهر یا همان چهار راه طالقانی مصوب شد، اظهار کرد: ساخت این مجتمع از طریق سازمان‌حمل و نقل ریلی شهرداری کرج  یا از طریق مشارکت با بخش خصوصی انجام خواهد شد.

عضو ناظر شورای شهر کرج بر پروژه قطار شهری گفت: اتاق فرمان مترو در پشت ایستگاه چهاراه طالقانی نیز در حال احداث است که ساخت آن‌ پیشرفت ۸۰ درصد داشته است.

وی بیان کرد: این اتاق فرمان برای کنترل خط ۲ قطارشهری کرج است و به گفته مدیران اجرایی  این خط، این‌ اتاق فرمان گنجایش سه خط دیگر را نیز دارد.

عضو شورای شهر کرج در خصوص تامین منابع مالی پروژه قطارشهری کرج گفت: در سال ۹۷ حق انتشار ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را برای تزریق به پروژه از وزارت کشور دریافت کردیم که این اعتبار در حساب شهرداری است و صرفا برای پروژه مترو صرف می‌شود.

وی بیان کرد: امسال نیز  وزارت کشور با ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق دیگر موافقت کرده است که امیدواریم هرچه زودتر مراحل اداری آن طی شود .

رسولی توضیح داد: با این اوصاف هیچ مشکلی در تزریق منابع مالی به پروژه متروی کرج نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز