خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان تاکید کرد :

پلیس فضای امنی برای قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت نخواهد گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۸۰

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه امنیت جامعه همواره در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس است، گفت:طبق نظر سنجی انجام شده میزان احساس امنیت در استان در سال گذشته ۹ درصد و احساس رضایتمندی از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در نشست مشترک با رئیس شورای شهر، شهردار و معاونان شهرداری کرج، گفت: شعار امسال هفته ناجا "پلیس هوشمند، امین مردم" است که برای تحقق آن باید با تکیه بر تمامی امکانات گام برمی داریم، هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط بیشتر با جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت جامعه همواره در گرو همکاری و مشارکت مردم با پلیس است، افزود: طبق نظر سنجی انجام‌شده میزان احساس امنیت در استان در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته، احساس رضایتمتدی از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی نیز ۱۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: پلیس با تلاش هوشمندانه خود در انجام امور و ماموریت هایی که دارد، کارآمدی و اقتدار بیشتر را دنبال می کند.

سردار محمدیان با بیان اینکه پلیس در انجام ماموریت ها اقتدار همراه با مهربانی را مد نظر دارد، یادآور شد: پلیس هیچ فضای امنی برای قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت نخواهد گذاشت.

وی از سلامتی و امنیت به عنوان ۲ نعمت مهم یاد کرد و اظهار داشت: بخشی از تامین امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و مردم از این نیرو به عنوان سازمان انقلابی انتظارهایی دارند.

وی افزود: همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های مختلف سبب شده تا ایران اکنون امن‌ترین کشور منطقه خاورمیانه باشد.

لزوم احداث شهرک آزمایش

فرمانده انتظامی استان البرز به برنامه های مشترک مدیریت شهری و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: یکی از خلاء های زیرساختی در کلانشهر کرج، نبود شهرک آزمایش در مرکز استان البرز است، در این راستا اقداماتی انجام شده و اعتباری حدود 15 میلیارد تومان برای راه اندازی این شهرک پیش بینی شده که 3 میلیارد آن محقق و در انتظار واگذاری زمین از سوی شهرداری هستیم که ان شاء الله با ساخت این شهرک تمام خدمات پلیس راهور به این شهرک منتقل شود.

تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی 

در ادامه این دیدار علی کمالی زاده شهردار کرج، گفت: مدیریت شهری و نیروی انتظامی 2 سازمان خدمت رسان و مردمی هستند که تعامل خوب بین این 2 می‌تواند، موجب جلب رضایت شهروندان و بهبود روند خدمات شود.

وی اظهارداشت: پلیس با تکیه بر تعهد، اخلاص و اعتماد مردمی امنیت قابل قبولی را در شهر‌ ایجاد کرده که مدیریت شهری با همکاری و تعاملات بیشتر با این سازمان در راستای کاهش بزهکاری در شهر و امنیت اجتماعی که مهمترین دغدغه شهرداری است گام‌های بلندی را برمی دارد.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه اهمیت هم سویی و هماهنگی با نیروی انتظامی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است، افزود: این 2 دستگاه با تعامل و همفکری و بهره مندی از دانش روز و ارتباط با رسانه می‌توانند در راستای حفظ امنیت شهری قدم‌های بلندی را بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز