خبرگزاری کار ایران

دبیرکل موسسه استانداردسازی کشورهای اسلامی بیان کرد:

حمایت از ترویج نوآوری و رقابت‌پذیری صنعتی در کشورهای عضو

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۱۷۱

دبیرکل موسسه استانداردسازی و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی گفت: اسمیک از تدوین استانداردها در موضوعات مختلف ترویج نوآوری و رقابت‌پذیری صنعتی که در بهبود اقتصاد کشورهای عضو موثر باشد، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم روز ملی استاندارد که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، احسان اووت دبیرکل موسسه استانداردسازی و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی با اشاره به همکاری این سازمان با سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ما به دنبال همکاری در تدوین استانداردها به منظور ترویج نوآوری و به وجود آوردن فرصت‌های اقتصادی برای همگان هستیم.

وی ادامه داد: شعار روز جهانی امسال استانداردهای ویدئویی خالق صحنه‌های جهانی است که این شعار پیام مستقیمی دارد در خصوص نقش استانداردها در ظهور فناوری‌های ویدئویی در جهان و لزوم به کارگیری آن در کشورهای عضو سازمان.

دبیرکل اسمیک افزود: ویدئو این امکان را به همگان می‌دهد تا مردم با یکدیگر ارتباط بهتری برقرار کنند. استانداردسازی حلقه ارتباطی میان تحقیقات، نوآوری و بازار است که منافع متعددی برای همگان به همراه دارد. به کارگیری موثر استانداردها و انطباق با آنها کارکرد متقابل فناوریها و رقابت‌پذیری جهانی را برای کشورها افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به نقش استانداردسازی در ساختار اقتصادی کشورها گفت: اسمیک از تدوین استانداردها در موضوعات مختلف ترویج نوآوری و رقابت‌پذیری صنعتی که در بهبود اقتصاد کشورهای عضو موثر باشد، حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز