خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد:

تیم دوچرخه سواری هلال احمر قزوین تا مرز چزابه رکاب خواهند زد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۵۱۲

تیم هشت نفره دوچرخه سواران استان قزوین با عنوان سفیران بشردوستی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، مسافت ۸۱۵ کیلومتری تا مرز عراق را رکاب خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین با اعلام این خبر گفت: این کاروان نخستین گروه سفیران صلح و بشر دوستی است که در قالب عقد تفاهمنامه هیات دوچرخه سواری و جمعیت هلال احمر استان و بر مبنای بندهایی از این تفاهمنامه با نشان هلال احمر و با عنوان سفیران صلح و بشردوستی فعالیت ورزشی می کند.

حسن آصفی با بیان اینکه هدف از این حرکت شرکت در مراسم اربعین حسینی خواهد بود، افزود: سفیران صلح و بشردوستی همسو با سایر عاشقان حسینی این مسیر را رکاب می زنند تا عشق و ارادت خود را  به امام حسین (ع) با نماد صلح، نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و با  ورزش به تصویر بکشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: این فعالیت فرهنگی ورزشی در جهت ترویج فرهنگی صلح طلبی در جامعه ،  دوری از هرگونه خشونت ، آشنایی مردم با اهداف عالی هلال احمر و همچنین تلاش برای ترویج فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی انجام شده است.

سفر این کاروان با بدرقه حضرت آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه  و امام جمعه قزوین ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ، رئیس و تعدادی از مسئولان هیأت دوچرخه سواری ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استانی از مقابل دفتر امام جمعه و در ادامه مرقد امامزاده حسین (ع) و مزار شهدا به سمت مرز چذابه آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز