خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۲۸

طی حکمی از سوی دکتر جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی علیرضا سیدآبادی بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در جمع کارکنان این اداره گفت: اقتصاد فرهنگ و هنر و رونق تولید در این بخش استراتژی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ما آماده دریافت کلیه طرح ها در این حوزه در شهرستان نیشابور از سوی اصحاب فرهنگ و هنر هستیم.

یوسف امینی افزود: نیشابور دارای جایگاه معنوی به مناسبت حضور امام رضا(ع) و ثبت حدیث سلسله الذهب در این شهر است و دارا بودن فرهیختگان، اندیشمندان و هنرمندان در طول قرون و اعصار از امتیازات بارز این ابرشهر است.

وی اظهار کرد: نیشابور دارای قویترین و توانمندترین انجمن های فرهنگی، هنری، قرآنی، مساجد و دارای روزهای ملی است که آن را از دیگر شهرستان ها ممتاز نموده است.

امینی خاطرنشان شد: ما با شناخت کامل از شهرستان نیشابور نیرویی بومی کارآمد، دارای تجربیات کامل در سطح مدیریت شهرستان های استان، ستاد اداره کل و هنرستان هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دارد برای نیشابور برگزیدیم.

گفتنی است در این مراسم با حضور مسئول پیگیری و نظارت امور شهرستان ها، مسئول امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی حکم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور که توسط جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تحریر شده به علیرضا سیدآبادی ابلاغ گردید و از خدمات رمضانعلی بیات سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تقدیر گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز