خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبرداد:

آماده سازی زیر ساخت‌های مرز خسروی برای تردد زوار اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۵۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آماده بودن زیرساخت‌های لازم در مرز خسروی برای تردد زائران اربعین به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان گفت: تمهیدات لازم از سوی پلیس برای تردد هر چه راحت‌تر زوار اربعین و عبور از مرز اندیشیده شده است.
 
وی افزود: پس از قطعی شدن بازگشایی مرز خسروی و امکان تردد زائران از آن، همه ظرفیت استان به کار گرفته شد تا شرایط تسهیل تردد زوار حضرت سیدالشهدا (ع) فراهم شود.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از امکانات فراهم شده برای زائران در محدوده مرز خسروی، اختصاص ۱۵۰ هکتار زمین به عنوان پارکینگ است تا زائران سراسر کشور که با خودروی شخصی تا مرز سفر می‌کنند دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.
 
سردار جاویدان عنوان کرد: با هماهنگی پلیس راه کشور نیز بالغ بر ۵ هزار دستگاه اتوبوس در سراسر کشور برای انتقال زائران به مرز‌های چهارگانه کشور اختصاص پیدا کرده که با توجه به استقبال احتمالی زوار برای تردد از مرز خسروی، بخش اعظمی از این اتوبوس‌ها روانه خسروی خواهند شد.
 
این مقام انتظامی همچنین با اشاره به قرار داشتن بیش از ۳۰ رستوران و و مجتمع‌های خدماتی در طول مسیر زائران از کنگاور تا خسروی، گفت: نیرو‌های پلیس به صورت مستمر و چند بار در روز از این مراکز بازدید و در صورت نیاز زائران به کمک آن‌ها خواهند رفت.
 
وی ادامه داد: ۱۲۰ موکب نیز قرار است برای اسکان و استراحت زائران اربعین در نقاط مختلف استان راه اندازی شود که همکاران ما هم بنا بر وظیفه ذاتی خود حتما به صورت مرتب به این موکب‌های سرکشی و در خدمت زائران خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز