خبرگزاری کار ایران

بانک اطلاعات مربیان آموزش همگانی پلیس در سمنان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۶۰

بانک اطلاعات مربیان آموزش همگانی نیروی انتظامی استان سمنان در آیینی با حضور سردار محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی استان سمنان در تالار تئاتر شهر سمنان رونمایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان در این آیین از فعالیت ۱۰۴ مربی آموزش همگانی در این استان خبر داد و گفت: در نیمه اول امسال ۴۰ هزار نفر از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ حسین پیوندی افزود: پارسال نیز ۱۲۷ هزار نفر در یک هزار و ۲۶۸ جلسه آموزشی در مراکز مختلف تحت آموزشهای همگانی پلیس استان سمنان قرار گرفتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از ارسال مستمر نتایج دستاوردها و منابع تحقیقاتی و پژوهشی به منظور به روز بودن مربیان آموزشهای همگانی در این استان خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان در گزارشی دیگر به نقل از رییس پلیس راه استان سمنان، از برگزاری ۳۴۳ نشست آموزش همگانی توسط پلیس راه در شش ماه امسال خبر داد.

سرهنگ علیرضا رضوی خبیر گفت: سه هزار و ۲۵۰ نفر در مراکزی مانند مدارس به ویژه مدارس حاشیه راه، مساجد، دهیاری‌ها و ادارات دولتی تحت آموزش‌های همگانی پلیس راه قرار گرفتند.

رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اجرای ۳۴ مرحله بازدید کارشناسان پلیس راه از شرکت‌های تعاونی حمل و نقل عمومی مسافر، اظهار داشت: در این بازدیدها، ۷۲ دستگاه اتوبوس مورد نظارت و بازدید فنی کارشناسان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز