خبرگزاری کار ایران

سوم مهر ماه برگزار می شود؛

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی درشیراز

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۴۲۳

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت با هدف معرفی آخرین دستاوردهای صنایع مرتبط با این صنعت در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی شیراز از سوم مهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به این مطلب که نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری فارس در این حوزه است، گفت: این نمایشگاه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد که فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند.

جواد مرادپور با تاکید بر این مطلب که شرکت های فعال در این حوزه می توانند در این نمایشگاه با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند، خاطرنشان کرد: رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی صنعت نفت به ویژه سازندگان کالاها و تجهیزات نفتی و شرکتهای اکتشاف تولید ایرانی و جذب سرمایه و انتقال فناوری مهمترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

وی یادآور شد: در این دوره نمایشگاه، بیش از 105غرفه داخلی و 4 غرفه خارجی از 4 کشور جهان حضور دارند که از این میان، 5 غرفه داخلی به صورت پاویون حضور یافته‌اند که از آن جمله می توان به پاویون کنسرسیوم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، پاویون شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری و پاویون بسیج کارخانجات فارس و نخبگان علمی و پژوهشی اشاره کرد.

مرادپور همچنین با اشاره به این مطلب که در این نمایشگاه انجمن نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی نفت ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران حضور دارند ، افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در بیش از 3000 متر مربع فضای سرپوشیده جانمایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه تلاش شده تا شرکت های دانش بنیان حضور پررنگی داشته باشند، افزود: این نمایشگاه به فراخور نامگذاری سال با شعار رونق تولید برگزار می شود و امید است تا در این نمایشگاه شرکت های حاضر بیشترین بهره برداری از تولید کنندگان داخلی را داشته باشند.

مجری سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی شیراز تاکید کرد: جدیدترین بخش نمایشگاه امسال، اختصاص فضا به استارتاپ‌های نفتی و برگزاری جلسات تخصصی برای آنان است که با مدیریت و همکاری بخش های علمی و تحقیقاتی همراه خواهد بود. 

مرادپور خاطرنشان کرد: برای اولین بار در این نمایشگاه، به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت فضایی به مساحت 200 متر مربع جهت ارایه نیازمندی های خارجی مرتبط با این نمایشگاه در زمینه تجهیزات، مواد اولیه و واسطه‌ای و .. اختصاص یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز