خبرگزاری کار ایران

مدیر پایانه مرزی لطف‌آباد :

صادرات کالا از پایانه مرزی لطف‌ آباد درگز 35 درصد افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۹۰

مدیر پایانه مرزی لطف‌آباد درگز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 192 هزار تن کالای صادراتی از طریق این پایانه مرزی عبور کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از درگز، اسماعیل پورعابد در این خصوص اظهار کرد: این مقدار کالا توسط هشت هزار دستگاه کامیون ترانزیت حمل شده و مصالح ساختمانی، پلی اتیلن و میل‌گرد از مهم‌ترین کالاهای صادراتی است.

وی با اشاره به تردد 55 هزار و 280 دستگاه کامیون حامل کالا و خالی از طریق این معبر رسمی، افزود: این تعدا کامیون مقدار 813 هزار و 850 تن انواع کالا را از این گذرگاه حمل کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

پورعابد عنوان کرد: سهم ناوگان ورودی به کشور از این تعداد 29 هزار و 17 دستگاه کامیون حامل 279 هزار و 955 تن و سهم ناوگان خروجی از کشور تعداد 26 هزار و 263 دستگاه حامل 533 هزار و 854 تن انواع کالاست.

وی با بیان مهم‌ترین اقدامات این پایانه مرزی در زمینه‌های عمرانی گفت: پیگیری عملیات اجرایی فازهای دو، سه و چهار طرح جامع پایانه مرزی لطف‌آباد شامل سردرب، افزایش و بهسازی لاین ورودی و خروجی، محوطه سازی، ساخت پارکینگ، ساخت سرویس بهداشتی و ... برنامه زمان‌بندی و پیگیری اخذ پروانه بهره‌برداری تیرپاک انصاری واقع در کیلومتر یک محور لطف آباد – درگز در پنج ماهه نخست امسال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز