خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

آمادگی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی بین دو استان خراسان‌رضوی و اوش قرقیزستان

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۳۶۱

استاندار خراسان‌رضوی گفت: برای توسعه همکاری‌های اقتصادی در زمینه‌‌های سرمایه‌گذاری مشترک و صادرات خدمات فنی‌مهندسی بین دو استان خراسان‌رضوی و اوش قرقیزستان آمادگی داریم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی که وزیر کشور را در سفر به بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان همراهی می‌کند، در دیدار اوزار بیک ژیلکیبایف استاندار استان اوش قرقیزستان با اشاره به ظرفیت‌های خراسان‌رضوی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، برای توسعه همکاری‌ها اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: گردشگری سلامت، سرمایه‌گذاری تجار خراسانی در استان اوش، صدور خدمات فنی‌ مهندسی، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، کشت گلخانه‌ای و فراسرزمینی از موضوعاتی است که می‌تواند زمینه افزایش تعاملات را فراهم کند. 

رزم‌حسینی همچنین ضمن دعوت از استاندار استان اوش برای سفر به خراسان‌رضوی، خاطرنشان کرد که برقراری پرواز در مسیر مشهد به بیشکک در دستور کار قرار دارد.

استاندار اوش قرقیزستان هم در این دیدار، ضمن تشریح ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، استخراج معادن و سنگ‌های قیمتی، برای انعقاد تفاهم‌نامه خواهر خواندگی دو استان اوش و خراسان‌رضوی اعلام آمادگی کرد.

اوزار بیک ژیلکیبایف همچنین در این دیدار از علی‌رضا رزم‌حسینی برای سفر به استان اوشقرقیزستان به صورت رسمی دعوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز