خبرگزاری کار ایران

افزایش 85 درصدی واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۹۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افزایش رشد سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا پایان آذر ماه امسال نسبت به 9 ماهه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ،مسعود مهدی زاده مقدم در مراسم دهه فجر این شرکت اظهار کرد: باید با برنامه ریزی و  هدف گذاری صحیح زمینه برای ایجاد بسترهای مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی  صنعتی را فراهم کنیم و یکی از برنامه‌های ما تقویت بخش تولید و صنعت است.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: مشوق‌ها و مزایای مختلفی برای صاحبان صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به اجرا درآمده و منجرب به افزایش سرمایه گذاری شده است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: در 9 ماهه سال گذشته نزدیک به 39 هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران بخش تولید واگذار شده بود که این رقم امسال به 72 هکتار رسیده و رشد 85 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال تا پایان آذرماه 172 قرارداد واگذاری منعقد شده، بیان کرد:  شهرک صنعتی طوس با مساحت واگذاری  7 هکتاری و44  قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، تقویت تولید و افزایش درآمد ملی، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، 40 شهرک قابل واگذاری و بالغ بر 2570 واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر 75 هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز