خبرگزاری کار ایران

حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران:

تا پایان شهریورماه و اوایل مهر پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشستگان پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۷۳۶

وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگی‌ها از مطالبات معوقی رنج می‌برند که موضوع پاداش پایان خدمت بازنشستگان آغاز شده و امیدواریم تا پایان شهریور ماه و اوایل مهر پاداش پایان خدمت به طور کامل پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران در خصوص مهمترین برنامه‌های وزارتخانه آموزش و پرورش و اعلام خبری خوش برای فرهنگیان ضمن تشکر از نمایندگان مجلس برای اعتماد به وی گفت: روز گذشته برنامه‌ام را بصورت کتبی و شفاهی ارائه کردم؛ الان مهمترین کار مطرح، برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است؛ چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم تلاش و تکاپو دارند تا بازگشایی مدارس، با شکوه بیشتر برگزار شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط بین خانه و مدرسه توجه کنیم. الان خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می‌شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند. 

حاجی‌میرزایی افزود: ارتباط خانواده و مدرسه به معنای کمک مالی به مدرسه نیست بلکه این ارتباط کمک می‌کند فرآیند تربیت دقیق‌تر و بهتر انجام شود. 

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر خوب به فرهنگیان نیز اینکه فرهنگی‌ها از مطالبات معوقی رنج می‌برند که موضوع پاداش پایان خدمت بازنشستگان آغاز شده و امیدواریم تا پایان شهریور ماه و اوایل مهر پاداش پایان خدمت به طور کامل پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز