خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از فعالان اقتصادی؛

نشست تخصصی توسعه چرخه صادرات در مشهد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۲۷

نشست تخصصی "توسعه چرخه صادرات" با حضور جمع کثیری از فعالان حوزه های اقتصادی و تولیدکنندگان به همت شرکت نام آوران بام سبز و گروه تجاری 59 در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، رضا جلالی مدیر برگزاری این نشست تخصصی با اعلام این خبر افزود: در راستای توجه به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی و اهمیت توجه به بخش صادرات کالاهای با کیفیت تولید داخلی، نخستین نشست تخصصی توسعه چرخه صادرات برگزار می شود.

 جلالی خاطر نشان کرد: در این نشست که با همکاری شرکت شهرک های صنعتی، خانه صنعت، معدن و تجارت استان و اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی و شرکت نام آوران بام سبز برگزار خواهد شد، راهکارهای عملی و روش های مهم ورود به بازارهای خارجی بررسی و ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت صادرات به ویژه صادرات غیر نفتی، اظهار داشت: صادرات در کشورهای مختلف به ویژه کشور ما به اندازه ای مهم است که بسیاری از کارشناسان، صادرات را تنها محور اصلی توسعه ذکر می کنند.

وی گفت: صادرات بخش مهمی از اقتصاد هر کشور را تشکیل می دهد و شرایط اقتصادی و منابع انسانی کشورمان نیز به گونه ای است که صادرات در گرو تولید بوده و ابزاری کارآمد در راه توسعه اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نام آوران بام سبز افزود: در این نشست یک روزه، حاضران علاوه بر آشنایی با فرایند صادرات، آشنایی با روش های ورود به بازارهای جهانی، بازاریابی بین المللی در عمل، بررسی شرایط صادرات کالاهای ایرانی و فرصت های حضور در بازارهای همسایه و منطقه، سیاست ها و اقدامات حمایتی تشکل های تخصصی مرتبط با حوزه صادرات کالاهای ایران را هم مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهند داد.

جلالی خاطر نشان کرد: در پایان این نشست هم جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران و صاحب نظران حوزه ی صنعت، تجارت و صادرات برگزار خواهد شد. 

شایان ذکر است نشست تخصصی "توسعه چرخه صادرات " سه شنبه پنجم شهریور ماه جاری در محل سالن کنفرانس معاونت صنایع کوچک واقع در شهرک صنعتی توس مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز