خبرگزاری کار ایران

افتتاح و کلنگ زنی 74 پروژه در لامرد با اعتبار 335 میلیارد تومان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۳۸۶

فرماندار لامرد از افتتاح و کلنگ زنی 74 پروژه با مجموع اعتباری بالغ‌بر 335 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسین شبانی نژاد صبح امروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی 4 پروژه آغاز می شود و 70 پروژه نیز با مجموع اعتباری بالغ بر 335 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در زمینه عمران شهری و روستایی و زیرساخت‌ها مربوط به دستگاههای اجرایی؛ منطقه ویژه اقتصادی، شرکت گاز، بنیاد مسکن ، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، شرکت توزیع برق، آبفا روستایی، بخشداری چاهورز، شهرداری اشکنان، شرکت مخابرات، کمیته امداد و بهزیستی، شهرداری اهل، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان است.

شبانی نژاد با بیان اینکه پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت بطور کامل به پایان رسیده است، بیان کرد: سیاست دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است که اعتبارات به صورت هدفمند و متوازن در بخش های شهرستان توزیع شد و از هفته دولت سال گذشته تا به امروز به طوری برنامه‌ریزی و پیگیری شد که نتیجه اعتبارات توزیع شده را مردم ببینند.

نماینده عالی دولت در لامرد گفت: توجه ویژه ای در توزیع اعتبارات به بخش چاهورز داشتیم که این عقب ماندگی جبران شود و بقیه بخش‌های شهرستان نیز براساس میزان اعتبارات شهرستانی، جمعیت بخش‌ها و شاخص‌های توسعه یافتگی، اعتبارات را اختصاص دادیم.

فرماندار لامرد در ادامه ضمن تشکر از مسئولان اجرایی شهرستان، از آنان خواست تا اعتبارات توزیع شده در سال جاری را تا اجرای پروژه پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: با بررسی کارشناسان فرمانداری، اعتبارات در میان دستگاههای مختلف اجرایی از جمله آبفای شهری و روستای، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و دیگر دستگاهها اجرایی با توجه به اولویت‌ها و شاخص های سال جاری توزیع شد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز