خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار رهام بخش حبیبی؛

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لامرد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۹۵۶

سرهنگ مهراب زارع پور به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لامرد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «سردار رهام‌بخش حبیبی» فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در آیین تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان لامرد گفت: نیروی انتظامی در خدمت مردم  و برای مردم می باشد و برای برقراری امنیت و آرامش جامعه در حال تلاش است و از راهنمایی ها و همکاری‌های مردم در ایفای مسئولیت خطیر استفاده می کند.

وی با تاکید براینکه دستگاه انتظامی با مجرمان برخورد می‌کند، گفت: امروز ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم به مدیریت خانواده باز می گردد که وجود آرامش و امنیت در خانواده به کاهش جرائم کمک بسزایی می‌کند و در شهرستان لامرد با توجه به پیشینه مذهبی و اعتقادی مردم، وضعیت مناسبی در خانواده‌ها وجود دارد اما باید آرامش و امنیت را در خانواده ها مدنظر داشته باشیم.

در ادامه حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در وضعیت کنونی کشور اظهار کرد: شهرستان لامرد به عنوان شهرستانی رو به جلو و پویا در زمینه صنعت است و در آینده ای نزدیک با افتتاح بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور شاهد رونق و پیشرفت بیش از پیش این منطقه و استان خواهیم بود.

تشکیل مجمع خیرین امنیت در لامرد 

وی با اشاره به سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به لامرد خاطرنشان کرد: در این دولت گام های بزرگی در توسعه این منطقه برداشته شده است و در سفر  معاون اول رئیس جمهور به این شهرستان، تزریق مالی به پروژه آلومینیوم جنوب انجام شد.

رئیس شورای تامین شهرستان لامرد در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت مردمی برای حفظ امنیت از تشکیل مجمع خیرین امنیت با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خبر داد.

شبانی‌نژاد در ادامه بر حفظ امنیت جامعه در کنار توسعه صنعتی این منطقه تاکید کرد و ضمن تکریم از خدمات سرهنگ نوشاد فرمانده پیشین نیروی انتظامی لامرد، انتصاب سرهنگ زارع پور به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان را تبریک گفت.

همچنین در ادامه حجت الاسلام رشیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لامرد خواستار همکاری و برنامه‌ریزی نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری از قاچاق و تصادفات رانندگی شد.

در پایان از خدمات سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده پیشین نیروی انتظامی لامرد تجلیل شد و سرهنگ مهراب زارع‌پور به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی لامرد معرفی شد.

 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز