خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان لامرد با اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۹۷۵

رئیس اداره گاز شهرستان لامرد از افتتاح طرح های هفته دولت و بهره مندی ٣٥٣٧ خانوار در ۲۸ روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

مسلم فالی در گفت و گو با ایلنا گفت: طرح های  گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان لامرد با اعتباری بالغ بر ۲۳۲ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد که این پروژه ها شامل گازرسانی به ۲۳ روستا در بخش مرکزی و ۳ روستا در بخش اشکنان شهرستان لامرد است.

وی اضافه کرد: روستای  شیرینو از بخش چاه ورز و مهرآباد ماندگاری از بخش علامرودشت  تا پایان شهریور ماه امسال به شبکه گاز متصل خواهند شد.

رییس اداره گاز شهرستان لامرد افزود: ٣٥٣٧ خانوار در شهرستان لامرد با بهره برداری از طرح های هفته دولت از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

پروژه های گازرسانی به روستاهای خره، حسن کمالی، خالومحمد علی، حسین آباد خوارزو، دولت آباد، فیروزآباد، کاکلی، رئیس یحیی، کره موچی، دهشیخ، جری، چاه شیخ، چاهنو دهشیخ، سیگار، سه تنبک، کندرعبدالرضا، گزدان عباس عبداله، عالی آباد، کندرکلاه بلند، کندرشیخ، جمال آباد، کندرمحمدی، پنگرویه از بخش مرکزی و روستاهای بریو، خشت و رکن آباد از بخش اشکنان در هفته دولت امسال باحضور مسئولان و مردم به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز