خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

۳۲ دستگاه در قالب طرح نجات شهر مشهد در هشت پهنه فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۸۴۱

استاندار خراسان‌رضوی گفت: پیشرفت هر کشور مدیون وحدت رویه و وحدت در هدف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در حاشیه شهر مشهد افزود: وحدت رویه به این معنی است که همه هدف مشترک پیشرفت کشور را با  وجود  سلیقه های مختلف سیاسی بپذیریم.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم در استان خراسان رضوی موفق باشیم باید برنامه ها به روشنی برای همه مردم بازگو شود و رسانه ها در جریان آنها قرار گیرند.

استاندار خراسان رضوی به تجمیع طرح های مربوط به حاشیه شهر مشهد و همکاری نهادهای مختلف با شهرداری این شهر اشاره و بیان کرد: امروز که ۳۰ سال از جنگ می گذرد روز به روز به این نتیجه بیشتر می‌رسیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

رزم حسینی افزود: مسائل پیرامون شهر مشهد دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز هست و ۳۲ دستگاه در قالب طرح نجات شهر در هشت پهنه در حال انجام مسئولیت ها در این زمینه هستند که امیدواریم سپاه از این میان سه پهنه را در دست بگیرد.

وی ادامه داد: طرح نجات از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد و دستگاه های مختلف در آن بخشی از کار را به عهده دارند به طور مثال دستگاه قضایی نیز در این زمینه همکاری خواهد کرد و در جهت جلوگیری از پیشرفت حاشیه نشینی مطابق آنچه پیش بینی شده اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز