خبرگزاری کار ایران

فرماندار تکاب خبرداد:

آتش‌سوزی در مراتع تکاب آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۷۵

فرماندار تکاب از مهار حریق در 25 هکتار از اراضی شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود زمانی با اعلام این خبر افزود: 25 هکتار از مراتع، اراضی کشاورزی و باغ‌های اطراف این شهر در آتش سوخت ولی حریق با تلاش نیروهای آتش‌نشان پس از 3 ساعت مهار شد.

زمانی بیان کرد: نیروهای امدادی و خدماتی ستاد مدیریت بحران، آتش‌نشانی، منابع طبیعی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نیروهای بسیج بلافاصله پس از وقوع این حادثه آتش سوزی به محل اعزام شده و با مشارکت جمعی از شهروندان آن را مهار کردند که حضور و تلاش به‌ موقع نیروهای امدادی و همراهی جمعی از افراد محلی مانع از گسترش آتش‌سوزی به داخل روستاهای اطراف و سایر اراضی و باغ‌ها شد.
 
وی با اشاره به علت این آتش سوزی افزود: این آتش‌سوزی گسترده در حالی در اراضی انتهای بلوار نسرین‌پور شهر تکاب، حوالی روستای حاجی باباسفلی رخ داد که سهل‌انگاری و بی‌احتیاطی در روشن کردن آتش در مراتع عامل اصلی وقوع آن بود.
 
فرماندار تکاب با بیان اینکه ‌میزان خسارت در دست بررسی است، تصریح کرد: در این سانحه علاوه بر آتش‌سوزی مراتع و اراضی ملی، حجم زیادی از کاه باقی‌مانده در مزارع گندم پس از برداشت محصول و نیز باغ های اطراف نیز طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز