خبرگزاری کار ایران

برگزاری 155 برنامه ویژه دهه ولایت در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۵۱

معاون اجتماعی و شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای 155 برنامه ویژه دهه ولایت از سوی شهرداری اصفهان و با تعامل بنیاد غدیر و هیئات مذهبی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مرتضی رشیدی، در نشست خبری «تشریح برنامه های دهه ولایت» با اشاره به اینکه ستاد برگزاری برنامه های دهه ولایت تشکیل شد و 155 برنامه از سوی حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای این ایام در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تلاش شده در این برنامه ها نشاط را در شهر جاری و نگاه معرفتی را ایجاد کنیم. 

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه «خبر بزرگ» به مدت سه شب در مجموعه باغ فدک اصفهان با پیش بینی هر شب 15 هزار مخاطب، در مکانی به وسعت 10 هزار مترمربع و با همکاری فرهنگسراها برگزار خواهد شد.  

معاون اجتماعی و شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای برگزاری برنامه های دهه ولایت نباید از فضای سطح شهر غافل شویم که به همین سبب، بخش زیادی از این برنامه ها در دل محلات و مناطق 15 گانه اصفهان برگزار می شود.   

وی با اشاره به اینکه امسال تلاش کردیم از همه ظرفیت های مردمی، کانون های فرهنگی و سمن ها برای برگزاری برنامه های دهه ولایت استفاده کنیم، افزود: اداره مشارکت های فرهنگی – اجتماعی نقطه پیوند مدیریت شهری با کانون های فرهنگی و مذهبی و سمن های مردمی است و برنامه های هیئت ها حول محور غدیر، اجرا و به اداره مشارکت ها اعلام می شود.  

معاون اجتماعی و شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از توزیع عادلانه برنامه های دهه ولایت در محلات شهر اصفهان خبر داد و گفت: سیاست مدیریت شهری در حمایت از سمن ها تغییر محتوایی پیدا کرده و حمایت مدیریت شهری از طرح ها و ایده های کانون ها انجام می شود. 

رشیدی با اشاره به اینکه در دهه ولایت، ویژه برنامه های گذر فرهنگی چهارباغ از سوی مدیریت پروژه چهارباغ ساماندهی و برگزار می شود، افزود: همچنین با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از 10 روز پیش برنامه هایی با رویکرد حضور نوجوانان و کودکان در برنامه های دهه ولایت و همزمان با بازگشایی باغ نور تدارک دیده شده است.

وی افزود: به علاوه جشن ها و برنامه های دهه ولایت به صورت مویرگی و در محلات مختلف شهر اصفهان ویژه کودکان برگزار می شود.

معاون اجتماعی و شهروندی شهرداری اصفهان به برگزاری جشنواره «مهر ماندگار» از سال قبل در شهر اصفهان با رویکرد حمایت از استعدادهای نوجوانان و کودکان در مناطق مختلف شهر اصفهان به ویژه مناطق کمتر برخوردار اشاره و اظهار کرد: سال قبل این کار را از فضاهای ورزشی شهر اصفهان و با تیم کارشناسی آغاز کردیم که منتخبان این جشنواره به صورت رایگان از فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهرداری اصفهان استفاده کردند. 

وی افزود: امسال در کنار فضاهای فرهنگی و ورزشی، امکانات ادبی و فرهنگی نیز در اختیار منتخبان قرار می گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز