خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:

کودکان با ایستگاه فیلمسازی سیار به پیشواز بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۹۴

کودکان و نوجوانان اصفهانی با حضور در ایستگاه فیلمسازی سیار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، فیلمسازی را تجربه می کنند و با مفاهیم و مهارت‌های ابتدایی فیلم‌سازی آشنا می شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: کودکان و نوجوانان اصفهانی با حضور در ایستگاه فیلمسازی سیار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، فیلمسازی را تجربه می‌کنند و با مفاهیم و مهارت‌های ابتدایی فیلم‌سازی آشنا می‌شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی بقایی اظهار داشت: فعالیت کودکان در زمینه ساخت فیلم‌های کوتاه با استفاده از امکانات و ابزارهای ساده، موجب تقویت خلاقیت کودکان شده و این امر می‌تواند در ایجاد انگیزه‌هایی نو در میان کودکان و نوجوانان، کشف افراد مستعد در زمینه فیلمسازی، به تربیت نسل‌ جدید فیلم‌سازان جوان در آینده بیانجامد.

وی عنوان کرد: «ایستگاه فیلم سازی» عنوان ویژه برنامه پیشواز از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیشواز از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از چهارم مهرماه امسال آغاز شده است تصریح کرد: در این برنامه، گروه‌هایی از کودکان و نوجوانان با استفاده از ابزارهای ساده‌ای از جمله تلفن همراه به تصویربرداری و تولید فیلم‌های کوتاه با موضوعات متنوع اقدام می‌کنند.

بقایی افزود: برای این امر مکان‌هایی در سطح شهر اصفهان در نظر گرفته شده و در پایان از فیلم‌های بر‌تر تقدیر می‌شود.
مدیر عامل

سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان یادآور شد: در حین برگزاری جشنواره نیز «ایستگاه فیلم سازی ثابت» ویژه هنرمندان و میهمانان بزرگسال برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از ۱۱ مهرماه سال جاری به مدت چهار روز در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز