خبرگزاری کار ایران

معاون اداره ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

2800 زوج یزدی در انتظار دریافت وام ازدواج هستند/ 48 درصد از متقاضیان وام گرفتند

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۴۵

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج در یزد ۴۵ روز است، گفت: بیش از 2800 زوج یزدی در انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد طالبی اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال پنج هزار و 469 زوج یزدی متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که نیمی از این افراد موفق به دریافت آن شدند.

وی با بیان اینکه متقاضیان بعد از ثبت درخواست وام در سامانه، در صف انتظار قرار می گیرند ادامه داد: بنابراین باید فرآیند تشکیل پرونده طی شود اما از زمان تکمیل پرونده، زمان انتظار برای دریافت وام حداکثر ۴۵ روز است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: خوشبختانه بانک های استان یزد نسبت به بانک های کشور عملکرد بهتری در این زمینه داشته اند و در شرایطی که منابع قرض الحسنه بانک تامین شود، سرعت بیشتری در پرداخت تسهیلات ازدواج در یزد را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تاکنون 45 درصد از متقاضیان تسهیلات خود را گرفته اند عنوان کرد: تا پایان امسال 13 هزار زوج متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج خواهند بود و به همه این افراد در صورت تکمیل پرونده، تسهیلات مورد نظر پرداخت خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه بیشتر از 90 درصد از زوج ها برای ازدواج به این تسهیلات نیاز دارند، اظهار داشت: لازم است که مجلس شورای اسلامی منابع مالی بیشتری را به این موضوع اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز