خبرگزاری کار ایران

در سال رونق تولید محقق شد؛

اجرای طرح راهبران شغلی برای رونق اشتغال مددجویان / افتتاح نخستین کارگاه خیاطی مددجویان در قالب راهبران شغلی

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۹۵۴

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان گفت: نخستین کارگاه خیاطی با همکاری بخش خصوصی در قالب طرح راهبران شغلی برای اشتغال‌زایی مددجویان در روستای شمیل شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا خسروانی در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی ویژه مددجویان اظهار داشت: طرح راهبران شغلی یکی از طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد است که به‌منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود و هدف از اجرای این طرح بهره‌گیری از ظرفیت، تجارب، توان علمی و عملی کارآفرینان، نخبگان، مراکز اقتصادی پویا و پارک‌های علم و فناوری در رشته‌های مختلف اعم از تولیدی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و دام‌پروری برای ثبات اشتغال مددجویان تحت حمایت است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: نخستین کارگاه خیاطی برای توانمندسازی خانواده مددجویان تحت حمایت این نهاد در روستای شمیل شهرستان بندرعباس با همکاری بخش خصوصی افتتاح و راه‌اندازی شد.

خسروانی گفت: برای راه‌اندازی این کارگاه بیش از 130 میلیون تومان از محل بخش خصوصی و با همکاری کمیته امداد منطقه سه بندرعباس در روستای شمیل هزینه شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی کارآفرین و نخبگان در راستای اشتغال‌زایی در روستاها و تأکید بر اشتغال‌زایی پایدار که منجر به عدم مهاجرت روستاییان به شهرها و عدم حاشیه‌نشینی می‌شود، بیان داشت: کمیته امداد باهدف ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاتر کاریابی و فراهم کردن شغل برای خانوارهای تحت حمایت، بسته‌های تشویقی نیز در نظر گرفته است که مطابق آن برای مدت معین حق بیمه سهم کارفرما توسط این نهاد، پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز