خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد خبر داد:

بررسی مغایرت اسناد شهرداری یزد از سوی موسسه حسابرسی/ ۱۲۷ میلیارد تومان مغایرت مالی تا سال ۹۶

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۶۲۲

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد با بیان اینکه بخش زیادی از مغایرت‌های مالی در اسناد شهرداری مربوط به سال‌های ۹۲ تا ۹۶ است گفت: مغایرت اسناد شهرداری یزد از سوی موسسه حسابرسی بررسی و گزارش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ونوس عامری با اشاره به بررسی گزارش‌ مالی سال‌های ۹۴ تا ۹۶ شهرداری از سوی کمیته حسابرسی شورا اظهار داشت: در بررسی اسناد و گزارش های مالی، مغایرت‌های زیادی بود که بررسی مغایرت اسناد شهرداری یزد از سوی موسسه حسابرسی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۴ مغایرت مالی اسناد دریافتی حدود  ۹۵ میلیارد تومان بود که برابر ۳۰ درصد بودجه همان سال است، ادامه داد: در گزارشی حسابرسی سال ۹۶ مبلغ مغایرت ۱۲۷ میلیارد تومان درج شده است و با وجود مبالغ هنگفت مغایرت متاسفانه حتی یک صورت مغایرت این سال‌ها برای شفاف سازی سیستم مالی تهیه نشده است.

عامری با اشاره به نبود برخی اسناد افزود: در بررسی امور حسابداری سال‌های ۹۳ تا ۹۶، جزئیاتی  از اسناد مالی وجود ندارد و پیمانکار طرح هم نتوانسته این اسناد را ثبت کند.

وی با اشاره به اینکه در کمیته حسابرسی حداقل ۳۰ ساعت وقت صرف گزارش حسابرسی سال‌های ۹۴ و ۹۵ شد، تصریح کرد: برخی‌ها عنوان می‌کنند که عامری خیلی راحت می‌گوید ۸۰ میلیارد تومان مغایرت در اسناد مالی وجود دارد اصلا راحت به این ارقام نرسیدیم بلکه جهت شفاف سازی مالی وقت و دقت بسیاری شد و طبق آخرین بررسی‌ها تا سال ۹۶، حدود ۱۲۷ میلیارد تومان مغایرت گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز