خبرگزاری کار ایران

در نشست بررسی وضعیت پارک شادی عنوان شد:

وسایل تفریحی پارک شادی یزد مربوط به 20 سال پیش است/ لزوم نوآوری در ارائه خدمات و تجهیزات تفریحی

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۰۸

در نشست کمیسیون خدمات شهری و با حضور معاون خدمات شهری، رئیس سازمان فاوا و مدیر پارک شادی، ساماندهی و بهبود وضعیت پارک شادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با اشاره به فرسودگی تجهیزات بازی و تفریحی این پارک اظهار داشت: در مسائل شادی و تفریحی نباید شعاری رفتار کرد و وسایل پارک شادی از بیست سال پیش تغییری نکرده و با این همه تکنولوژی که وجود دارد، اصلی‌ترین مکان تفریحی نسل جدید نوآوری ندارد.

وی با بیان اینکه این مکان به شکل بیست سال پیش باقی مانده است و باید ارائه وسایل جدید و هوشمند سازی فروش بلیط در آن اجرا شود ادامه داد: بازدید های مختلفی از این پارک در مقاطع مختلف انجام شده که حداقل توانستیم کمی وضعیت پارک را بهبود بخشیم اما کافی نبوده و این وضعیت هنوز با نیازهای نسل امروز فاصله زیادی دارد.

نیکنام با تاکید بر لزوم تغییر وضعیت پارک شادی و نوآوری در ارائه خدمات و تجهیزات این مکان تفریحی بیان داشت: مشکل زیر ساختی و بنیادی پارک باید حل شود و بسیاری از مکان هایی که رها شده اعلام می شود سرقفلی است و یا در طرح پروژه پیرنیا قرار دارد.

وی با انتقاد از اینکه این موضوعات از توسعه و بهبود وضعیت ظاهری پارک جلوگیری کرده است اظهار داشت: این وضعیت علیرغم تلاش ها به نتیجه نرسید و همچنان پارک شادی یزد با تجهیزات کهنه و فرسوده در حال ارائه خدمات است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با انتقاد از وضعیت فروش بلیط به شهروندان عنوان کرد: فروش بلیط در این پارک ضعیف است و از تکنولوژی فاوا باید برای فروش استفاده شود.

به گزارش ایلنا، مقرر شد تا سی ام تیرماه، با همکاری واحد حقوقی و سازمان سیما و منظر شهرداری، وضعیت غرفه های پارک و سرقفلی بررسی و راهکار ارائه شود و خروجی سخت افزار و نرم افزار برای استفاده از وسایل پارک فراهم آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز