خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر یزد با ایلنا مطرح کرد:

هیچ گزارشی از رد صلاحیت گزینه شهرداری یزد دریافت نکردیم/ به تایید حکم گزینه سوم امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۳۲

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر رد صلاحیت گزینه انتخابی شهرداری یزد از سوی شورا گفت: هیچ گزارش مکتوب و مستندی از رد صلاحیت به شورا نرسیده است.

محسن عباسی هرفته در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شورای شهر و اعضای شورا همچنان امیدوار به تایید حکم شهردار یزد هستند و تا زمانی که این موضوع به صورت مکتوب اعلام نشود، رد صلاحیت مورد تایید نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در صورت رد صلاحیت و اعلام به شورا اعضای شورا برای انتخاب گزینه بعدی اقدام خواهند کرد، افزود: گزینه های باقیمانده از قبل در اولویت قرار دارند اما اعضای شورا گزینه‌های جدیدی هم مطرح خواهند کرد که مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی شورای شهر یزد عنوان کرد: در این زمینه هیچ کوتاهی از سوی شورا صورت نگرفته و تاکنون سه گزینه شهرداری توسط شورا معرفی شده اما متاسفانه دو گزینه تایید نهایی نشد و در انتظار تصمیم برای گزینه سوم از سوی وزارت کشور هستیم.

وی بیان داشت: نظر شورا بر این مساله بوده که این گزینه به صلاح مردم و شهر است اما وزارت کشور هنوز اعلام نکرده که این تصمیم تایید یا رد خواهد شد.

این عضو شورای شهر یزد در پاسخ به این سئوال که آیا این تصمیم با مذاکره قابل تغییر است یا خیر اظهار داشت: تحقق این امر بعید نیست اما فعلا این مساله متصور نیست.

عباسی عنوان کرد: جلسه بررسی گزینه های احتمالی همچنین رای گیری و انتخاب شهردار یزد به زودی برگزار می شود اما زمان قطعی آن مشخص نیست.

وی اضافه کرد: در صورت رد صلاحیت و اعلام مکتوب از وزارت کشور، بر اساس مهلت قانونی که شورای شهر برای انتخاب شهردار یزد دارد این اقدام صورت خواهد گرفت و قطعا اعضای شورا با اهتمام جدی بهترین گزینه بعد از «داور نظری» را اعلام می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز