خبرگزاری کار ایران

طی دو روز انجام شد؛

صعود گروه کوهنوردی منطقه ویژه اقتصادی لامرد به قله ۴۳۵۰ متری حوض دال دنا

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۸۸۶

۳۵ نفر از پیشکسوتان و فعالین کوهنوردی لامرد در قالب گروه کوهنوردی منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حمایت مدیر عامل این منطقه به قله ۴۳۵۰متری حوض دال دنا صعود کردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، این گروه اعزامی با حمایت منطقه ویژه اقتصادی لامرد و مشتمل بر جمعی از آقایان و بانوان  کوهنورد لامردی  بودند که در این برنامه مشارکت داشتند.

برنامه صعود این گروه کوهنوردی که شماری از دست اندرکاران هیات کوهنوردی این شهرستان نیز در آن حضور داشتند روزهای پنجشنبه و جمعه (دهم و یازدهم مرداد ماه) عملیاتی شد.

قله حوض دال (Hoz Dal) یکی از قله های بلند منطقه دنا (دینار) است که در  حد فاصل استان  های اصفهان و کهگیلویه و بویر‌احمد و در منطقه کوهستانی زاگرس مرکزی واقع شده‌است که گروه اعزامی از جبهه جنوبی این ارتفاعات در شهرستان سی سخت عملیات صعود خود را انجام دادند.

بر پایه این گزارش حمایت از برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان محل استقرار صنایع انرژی بر از جمله برنامه‌هایی است که فدایی دولت مدیر عامل این منطقه پیگیر اجرایی شدن آنها است.

از بدو تغییرات مدیریتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد و در ماه‌های اخیر همراستا با پیشبرد برنامه‌ها برای تسریع و تکمیل زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری سایت انرژی بر، تعامل و همکاری با مجموعه های ذیربط فرهنگی و اجتماعی از گسترش بیشتری برخوردار شده است.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان قطب صنایع معدنی و انرژی بر در جنوب استان فارس واقع است که در پی اقدامات مدیریتی، به کانون توجه محافل اقتصادی و صنعتی تبدیل شده است.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز