خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی گیلان خبر داد:

ارسال ۶۶ هزار پیامک کشف حجاب در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۷۲

فرمانده نیروی انتظامی گیلان از ارسال ۶۶ هزار پیامک کشف حجاب برای مالکان خودرو در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی در نشست مشترک اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، رئیسان و دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها ، با بیان اینکه تعرض به هنجارهای جامعه یکی از بخش های عملیات روانی دشمن است، اظهار کرد: دشمن موضوع عفاف و حجاب به ویژه در تابستان را برنامه ریزی کرده اما به دلیل پشتیبانی مردم از هنجارهای جامعه، به اهداف خود نرسیده است.

وی به اجرای طرح هوشمند ناظر یک در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: طی سال جاری تعداد ۶۶ هزار پیامک کشف حجاب برای مالکان خودروها ارسال شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز بر استفاده از توان بسیج در بعد تبلیغی و تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: اگر طرح شجره طیبه صالحین را در بسیج به خوبی احیا کنیم مواهب آن به جامعه بر می‌گردد.

سردار محمد عبدالله پور بر هدایت فضای مجازی توسط نیروهای انقلابی تاکید کرد و افزود: از فضای مجازی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید استفاده شود.

حجت الاسلام ولی عادلی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان نیز به نقش امامان جمعه استان به عنوان رئیسان ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی اشاره کرد و گفت: زمینه سازی برای تعامل مجموعه نیروهای دست‌اندرکار و برنامه ریزی به منظور نحوه اجرای این فریضه ی الهی و حصول نتایج مطلوب از آن، رسالتی است که با محوریت امامان جمعه ۳۵ گانه استان به دست می آید.

نشست مشترک اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، رئیسان و دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها به ریاست آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز