خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خبرداد:

شناسایی و دستگیری سه باند تهیه و فروش سلاح

کد خبر : ۱۴۲۰۱۵

بحثاستفاده از سلاح گرم یکی از موارد نگران کننده در استان فارس بوده است.

از شناسایی و دستگیری سه باند تهیه و فروش سلاح قاچاق در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان ظهر امروز یکشنبه ۱۳ بهمن در کنفرانس خبری هفتگی خود ضمن اعلام این خبرافزود: بحثاستفاده از سلاح گرم همواره یکی ازموارد نگران کننده در استان فارس بوده است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته و طی یک سری عملیات اطلاعاتی سه باند تهیه و فروش سلاح غیر مجاز که در استان کردستان و آذربایجان غربی فعالیت می‌کردند و قصد توزیع سلاح‌های خود در شهرستان‌های شیراز، مرودشت و کازرون را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

سجادیان افزود: در این رابطه ۶ نفر دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

سجادیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش از کاهش هفت درصدی تصادفات طی ۱۰ ماه اول سال جاری در این استان خبر داد و افزود: در بحثتصادفات جرحی شاهد کاهش ۹درصدی، تصادفات فوتی کاهش پنج درصدی و خسارتی نیز شاهد کاهش سه درصدی بودیم.

وی تصریح کرد: در بحثمجروحیت‌ها نیز طی ۱۰ ماه گذشته شاهد کاهش ۱۱ درصدی بودیم.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه فوت در صحنه نیز کاهش هفت درصد را داشته‌ایم افزود: در اساس آمار پزشکی قانونی وضعیت فوت بر اثر تصادفات طی ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

سردار سجادیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هشت هزار خودرو با جریمه بیش از یک میلیون تومان شناسایی شده‌اند، گفت: با استفاده از پیامک به صاحبان این خودرو‌ها اعلام کردیم که چهار هزار و ۴۹۵ نفر از آن‌ها اقدام به پرداخت جریمه کردند و برای سه هزار و ۵۰۵ نفر دیگر نیز به طور کتبی ابلاغیه فرستاده شده است.

وی افزود: طی ۱۰ ماه اول سال جاری ۲۷۱ هزار برگ جریمه به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی، ۶۴ هزار برگ جریمه به دلیل استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، ۶۴ هزار جریمه به دلیل سرعت غیر مجاز، سه هزار و ۵۰۹ برگ جریمه به دلیل انجام حرکت‌های نمایشی، ۱۳ هزار و ۸۷۶ برگ جریمه به دلیل عبور از چراغ قرمز صادر شده است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: طی این مدت دو هزار و ۵۰۲ خودرو به دلیل انجام حرکت‌های نمایشی و ۳۶ هزار و ۱۳۷ دستگاه موتور به دلیل تخلف توقیف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز