خبرگزاری کار ایران

آغاز ضبط مرحله نهایی"کودک شو" در دکور جدید

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۵۲۵

ضبط مرحله نهایی"کودک شو" با حضور مدیران شبکه نسیم آغاز شد.

به گزارش ایلنا، برنامه «کودک شو» به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. این برنامه در فصل سوم خود شاهد حضور ۹۶ خانواده به عنوان شرکت‌کننده بود که ۲۴ خانواده از بین آنها با کسب آرای مردمی به مرحله پایانی رسیدند.

بر همین اساس قرعه‌کشی بین این خانواده‌ها در دکور جدید طراحی شده برای آن برگزار شد تا هر خانواده رقیب مستقیم خود در مرحله پایانی را شناخته و به رقابت رودرو بپردازد، که در این مراسم محمد احسانی مدیر شبکه نسیم نیز حضور یافت.

در این بازدید که مرتضی جاسبی"مدیر گروه تولید نسیم"، امیر عباس اشرف"مدیر روابط عمومی و تامین برنامه شبکه نمایش" و مهدی توکلی زاده "مدیر تامین برنامه نسیم" ، احسانی را همراهی می‌کردند، مرحله قرعه کشی با حضور خانواده‌ها ضبط شد.

محمد احسانی در این بازدید به گفتگو با عوامل سازنده این برنامه پرداخت و ضمن اشاره به جایگاه شبکه نسیم در بین خانواده‌ها، کودک شو را یکی از برنامه‌های موثر در راستای تقویت مهارت‌های زندگی سالم و کیفیت ارتباط موثر با فرزندان دانست.

وی با یادآوری نکات آموزنده این مجموعه برنامه‌ها، حمایت از کالای ایرانی را نیز یکی دیگر از اهداف آن برشمرد.

احسانی همچنین خطاب به گروه برنامه ساز گفت: پس از پایان این فصل در یک بازه زمانی به استراحت پرداخته و ضمن استفاده از ظرفیت‌های اتاق فکر و نیز برنامه‌ریزی موثر، فصل‌های پخش شده را آسیب شناسی کرده و فصل جدید کودک شو را که برای ابتدای سال ۹۹ برنامه ریزی شده را با قدرت بیشتری شروع و آماده کنید.

در ادامه رضا نصیری شهرضایی، یکی از تهیه‌کنندگان کودک شو به تشریح جزییات بخش‌های نهایی و رقابت شرکت‌کنندگان پرداخت و افزود: دکور جدیدی برای این بخش طراحی، اجرا و نصب شده که رقابت نهایی نیز در این دکور و فضا که براساس تنوع و خاصیت‌های بخش نهایی پیاده سازی شده است، ضبط می‌شود.

نصیری ادامه داد: اتاق کودک در این برنامه حذف نشده است. چراکه حذف آن منجر به حذف نقش کودک در این رقابت می‌شود. خانواده‌ها براساس قرعه‌کشی به صورت دوبه دو در مسابقاتی هیجانی و سرگرم‌کننده به رقابت با یکدیگر پرداخته که یکی از آنها با کسب امتیاز به مرحله بعد صعودکرده و در نهایت پس از ۲۲برنامه، برنده نهایی این فصل معرفی و برنده جایزه نخست کودک شو خواهد شد.

لازم به ذکر است که کودک شو از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ و روزهای جمعه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود و شروع پخش قسمت‌های نهایی از روز جمعه ۱۱ مرداد ماه خواهد بود که در آن امیر تاجیک خواننده کشورمان نیز قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز