خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

لزوم شناخت فرصت‌ها وتهدیدهای فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۹۰۷

استاندار قزوین گفت: باید فضای مجازی را به درستی بشناسیم و راهکارهای مناسب را برای استفاده درست از فرصت‌ها و مصون ماندن از خطرات و تهدیدهای آن را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی ظهر چهارشنبه در شورای اداری استان قزوین که با حضور ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد بیان کرد: فضای مجازی امروز همه شئون زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده و ضروری است تا این فضا را به درستی بشناسیم.

وی با اشاره به بازگشت دو شهید دفاع مقدس استان قزوین گفت: ما بعنوان مدیران جامعه، وقتی به مسوولیتها و موقعیت های سیاسی اجتماعی تکیه می دهیم نباید فراموش کنیم که به چه دلیل اینجا هستیم و چه سرمایه هایی دادیم تا امروز به این جایگاه دست یافته ایم و خداوند به گونه‌ای برنامه ریزی کرده که با طولانی شدن تفحص پیکرهای شهدا و بازگشت آنها پس از سال‌ها ما به جایگاهمان، بعنوان جایگاه ابدی تکیه نکنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: نباید فراموش کنیم که خانواده های شهدای گرانقدر، سال های سال، چشم انتظار و منتظر بازگشت آنها بودند.

زاهدی با اشاره به آغاز برنامه آموزشی توانمندسازی مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی از فردا، از مدیران اجرایی خواست تا شخصاً در این دوره ها حضور پیدا کنند.

وی با تاکید به مدیران در خصوص اعتبارات اسناد خزانه افزود: مدیران دستگاهها تا پایان تیرماه فرصت دارند تا اعتبارات لازم را از وزارتخانه مربوطه جذب نمایند در غیر اینصورت این اعتبارات به وزارتخانه برگردانده می شود.

زاهدی در پایان با اشاره به فضای مجازی گفت: باید فضای مجازی را به درستی بشناسیم و راهکارهای مناسب را برای استفاده درست از فرصتها و مصون ماندن از خطرات و تهدیدهای آن را داشته باشیم و ما در این زمینه نیازمند آگاهی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز