خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار مازندران:

توسعه همه جانبه شهر ها و روستاها در گرو همدلی و وفاق است/ برنامه ریزی دراز مدت و درآمد پایدار گامی برای توسعه شهری و روستایی

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۴۸

معاون اموراقتصادی استاندار مازندران گفت: در شهرها و روستاها نیازمند توسعه همه جانبه با استفاده از وفاق و همدلی هستیم.

به گزارش ایلنا، حسن خیریان پور، در ایین افتتاحیه مجتمع بزرگ تولیدی شهید گراییلی نکا افزود: برنامه ریزی درازمدت و درآمد پایدار گامی برای توسعه شهری و روستایی است که نیازمند شناسایی ظرفیت های ریز و درشت و برنامه ریزی در این حوزه هستیم.

وی گفت: با استفاده از همه ظرفیت های مردمی و دولتی و تسهیلاتی می توان بخش های اقتصادی را به تحرک بیشتر درآورد و باید در این حوزه تلاش بیشتری انجام شود. 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران بیان داشت: با وحدت و انسجام در نکا و پیگیری های مختلف شاهد توسعه هستیم و باید از ظرفیت مناسبی همچون بندر امیرآباد استفاده شود.

خیریان پور افزود: ظرفیت های خوبی در بخش اقتصادی نکا وجود دارد و می توان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت های استان بهتر از گذشته از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی گفت: در مورد الحاق این مجموعه تولیدی شهرداری نکا به شهرک صنعتی و همچنین پارک جنگلی پیگیری انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد: تلاش برای توسعه نیازمند همدلی و همگرایی همه مردم و مسوولان است و باید تلاش همگانی در این بخش انجام شود.

مجتمع تولیدی شهید گراییلی شهرداری نکا شامل تولید آسفالت، تولید انواع بتن، دستگاه سنگ شکن، فرآورده های بتنی، تولید موزاییک مجهز به آزمایشگاه بتن و قیر و باسکول 60تنی تریلی کش با اعتبار بیش از 8 میلیارد تومانی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز