خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صمت فارس عنوان کرد:

لزوم توجه به تصمیم گیری ها و نظرات بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۳۷

رییس سازمان صمت استان فارس با بیان اینکه امروز باید در تصمیم‌گیری‌ها به نظرات بخش خصوصی و تشکل‌ها توجه شود، گفت: بدون در نظر گرفتن نظرات آنها قطعا اجرای برنامه‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش ایلنا حمیدرضا ایزدی در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن در شیراز  با اشاره به اینکه در این مراسم 67  نمونه صنعتی و معدنی شامل 53 صنعتگر، 8 معدنکار، 2 پیشکسوت و مکتشف نمونه معدنی و 3 پیشکسوت و طرح‌های نمونه صنعتی و نیز از منطقه ویژه اقتصادی جنوب کشور تجلیل شدند، اظهار داشت: برای این آیین تلاش یک ساله صنعتگران، معدنکاران، کارآفرینان، تولیدکنندگان، پیشکسوتان و فناوران جوان مورد ارزیابی قرار گرفت و افرادی که در طول یکسال تلاش‌ زیادی برای اعتلای رونق تولید، رشد اقتصادی، توسعه اشتغال و صادرات در عرصه فعالیت‌های صنعتی و معدنی انجام داده‌اند مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: امسال  شرکت فاتح صنعت کیمیا به عنوان واحد نمونه صنعتی در استان فارس موفق شد در جمع  28 واحد صنعتی نمونه کشور قرار بگیرد و لوح تقدیر دریافت کند.

وی در مورد چگونگی  برگزاری آیین روز صنعت و معدن و نحوه انتخاب این افراد که در رشته‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و انتخاب شده‌اند، گفت: این صنعتگران در طول سال 97 فعالیت‌های شاخص و ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف از جمه صادرات، نوآوری، بالابردن میزان تولید داخل، ثبت رکوردهای جدید در تولید، افزایش و تثبیت اشتغال و غیره داشته‌اند.

نقش موثر بخش صنعت و معدن در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه

رئیس سازمان صنعت، معدن  و تجارت استان فارس گفت: این روز فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصادی، یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چرا که این بخش به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه نقش بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت وزارت صمت در یک سال گذشته و امروز تخصیص ارز به بخش تولید بوده و آثار این سیاست امروز در اقتصاد مشهود است جلوگیری و عدم‌تخصیص ارز به کالاهای لوکس و تخصیص ارز به کالاهای ضروری یکی از سیاست‌های امروز شرایط تحریم است.

ایزدی افزود: سیاست فوق‌الذکر فرصت را برای بخش تولید و رونق تولید فراهم کرده است و امروز با همت شما عزیزان در جنگ اقتصادی که اهمیت آن در این عرصه کم اهمیت‌تر از جنگ نظامی نیست بخش تولید و صنعت سیبل اصلی این عرصه است و شما توانسته‌اید شرایط جدیدی را برای کشور رقم زده و دشمن را مایوس کنید.

وی گفت: به اذعان تحلیل‌گران اقتصادی و سازمان‌های بین‌المللی اقتصاد ما در دوران تحریم از شرایط سخت عبور کرده و با همت عالی بخش صنعت، تولید و تجارت و تکیه بر توان داخلی به شرایط رونق برخواهیم گشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز