خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس عنوان کرد؛

نقش مهم ایثارگران کارآفرین در مقابله با جنگ اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۷۶۳

استاندار فارس با اشاره به اینکه امروز دشمنان با ایجاد تنگناهای اقتصادی و کوچک کردن سفره های مردم‌جنگ را به خانه ها کشانده اند، افزود: این تلاش های دشمن اثرات زودگذری بر اقتصاد ما داشته و امروز شاهد این هستیم که مردم تحت فشار قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر موضوع کارآفرینی را در ارتباط مستقیم با شعار امسال که رونق تولید است دانست و افزود : مردم امروز و در این شرایط نیز به رغم همه تنگناها ایستادگی و همراهی کرده اند که این همت و مقاومت نیازمند تقدیر و تشکر است.

رحیمی با تاکید بر اینکه کارآفرینی ایثارگران و جانبازان گامی موثر در جهت  تحقق شعار رونق تولید است، اظهار کرد: این روحیه تلاشگری نشان می دهد در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید و سرمایه گذاری مخاطرات مختلف را به جان خریده و منافع کشور را بر هر امر دیگری برگزیده اند.

 وی با بیان اینکه  کارآفرینان ایثارگر  که خود ذخیره های ارزشمندی برای این کشور هستند امروز قدم به عرصه تولید و سرمایه گذاری گذاشته اند که نشان از وفاداری به کشور است، افزود: این عزیزان در راستای کاهش مشکلات معیشتی و افزایش توان رقابتی در اقتصاد بین الملل دست به تولید زده اند و ما خود را ملکف می دانیم هر امکانی که قانون گذار فراهم کرده است جهت تسهیل مسیر آنها در   امر تولید فراهم‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز