خبرگزاری کار ایران

کارشناسی سازمان هواشناسی خبرداد:

بارش باران در 5 استان کشور/ فردا خلیج فارس مواج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۲۰۶

کارشناسی سازمان هواشناسی از بارش باران در 5 استان کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز بعدازظهر با توجه به نفوذ جریانات‌شمالی به سواحل غربی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازنداران، اردبیل و شمال آذربایجان‌شرقی و غربی وزش باد و بارش باران شروع خواهد شد.

رفیعی افزود: فردا در استان‌های شمالی و خراسان شمالی همچنان بارش باران خواهیم داشت.
 

کارشناس هواشناسی ادامه داد: سه‌شنبه بارش‌ها بیشتر محدود خواهد بود به سواحل دریای خزر و از روز چهارشنبه بعدازظهر این سامانه از کشور خارج خواهد شد و شدت بارش‌ها از بعد از ظهر امروز در گیلان، اردبیل و غرب گلستان رخ خواهد داد. دریای خزر همچنان مواج خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: کاهش دما بین ۷ تا ۶ درجه در استان‌های شمالی خواهد بود. از پایان هفته انتظار داریم که هوای صافی را در اغلب کشور شاهد باشیم. از فردا تا پایان هفته به ویژه در ساعات بعد از ظهر در منطقه شرق و شمال شرق به ویژه در منطقه زابل، سمنان، جنوب تهران، اصفهان، یزد و مرکزی و قم پدیده غالب گرد و خاک خواهد بود.
 
رفیعی گفت: از بعدازظهر فردا تا روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود. تهران فردا آسمان صاف و بدون ابری را خواهد داشت. حداکثر دما ۳۸ درجه و حداقل دما برای فردا صبح ۲۵ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز