خبرگزاری کار ایران

محدودیت ترافیکی جاده چالوس در تعطیلات آخر هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۴۳۵

رئیس پلیس راه استان گفت: جاده کرج - چالوس در تعطیلات پیش رو در روزهای جمعه، شنبه هشتم و همچنین یکشنبه نهم تیر ماه جاری با هدف روان سازی ترافیک یک طرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به تعطیلی های پیش رو، گفت: بر این اساس از ساعت ۱۵ روز جمعه هفته جاری تا ساعت ۲۴ همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه هفتم تیر ماه الی ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ گودرزی افزود: تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ روز شنبه هشتم تیرماه الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه نهم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روز شنبه هشتم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده و تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه البرز گفت: چنانچه حجم بالای تردد در هر زمان سبب گره ترافیکی در محور کرج - چالوس شود محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی یادآور شد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه و شنبه هفته جاری در این محور ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس راه البرز افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.

روزانه به طور متوسط حدود ۲۰ هزار تردد در جاده کوهستانی کرج - چالوس انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز