خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی خبر داد:

اجرای طرح ویژه ترافیکی تعطیلات پایان هفته/ ترافیک در جاده کرج-چالوس سنگین است

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۲۴۰

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اجرای طرح ویژه ترافیکی تعطیلات پایان هفته از افزایش بار ترافیکی جاده کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به طرح ویژه ترافیکی تعطیلات پایان هفته جاری، گفت: این طرح از صبح امروز آغاز و تا صبح روز شنبه 19 آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پایگاه های ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح، با کمک 75 تیم گشت پلیس راه اعم از خودرویی، موتوری و پاس پیاده وضعیت ترافیکی راه های استان البرز را رصد می کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

سرهنگ گودرزی در ادامه با اشاره به افزایش ترافیک ورودی جاده چالوس، افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج – چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 3 سنگین است .

وی اضافه کرد : همچنین ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران–کرج ازمحدوده کلاک تا پل فردیس و در آزاد راه کرج –قزوین از محدوده پل فردیس تا مهرویلا نیمه سنگین گزارش شده است .

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به اوج ترافیک، رانندگان با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هر گونه تصادف احتمالی پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک در تمامی محور های استان مستقر شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز