خبرگزاری کار ایران

سرهنگ گودرزی خبر داد:

زائران 15 استان کشور از البرز عبور می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۷۵۲

رئیس پلیس راه استان، گفت: زائران اربعین حسینی به کشور عراق از 15 استان کشور در مسیر عبوری این استان گذر می کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا گودرزی در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور تامین امنیت مسافران، تمام اتوبوس هایی که قرار است از استان البرز به سمت مهران گذر کنند در پایانه شهید کلانتری کرج توسط مسئولان فنی پایانه مورد بازبینی قرارگرفته و در صورت سلامت، شروع به حرکت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین اتوبوس های حامل زائران ازاستان های دیگر نیز از سوی پاسگاه‌های پلیس راه مورد کنترل قرارگرفته و درصورت ارتکاب تخلف ضمن تذکر ، جریمه خواهند شد.

سرهنگ گودرزی افزود: برابر ابلاغ صادرشده از پلیس راه ناجا تردد تاکسی‌های درون‌شهری اعم از ون و سواری از امروز ساعت 7 صبح تا 15 آبان‌ماه سال‌جاری در محورهای خارج از شهر ممنوع است.

رئیس پلیس راه البرز افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح، با کمک تیم‌های گشت پلیس‌راه و پاس پیاده وضعیت ترافیکی مسیرهای عبوری کاروان‌ها را رصد می‌کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان، با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته است. همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز